TANÓRÁN KÍVÜLI FOGLALKOZÁSOK | |
Foglalkozás vezetője | Foglalkozás megnevezése |
Ábrahám János | testnevelés 5.a, 6.a, 7.c, 8.c |
Anderkó Ivett | magyar differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 3.a |
Aszalayné Sivák Olga | szabadidős tevékenység 2.a, tanulószoba 5-8. évfolyam |
Beéry Imréné | szabadidős tevékenység 4.a |
Bíró Éva | történelem tehetséggondozás 5-8. évfolyam, történelem differenciált képességfejlesztés 5. évfolyam |
Bogdánné Garamvölgyi Judit | magyar differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 4.a |
Czimmermanné Gál Eszter | angol nyelvi szakkör 3.a, 5.a, 6.a |
Csathó Lilla | iskolapszichológiai ellátás |
Dániel Éva | |
Fási Erika | differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 1.a |
Gróf András | testnevelés 6.b, 7.b., 8.b |
Gróf Andrásné | természetismeret differenciált képességfejlesztés 6.c, testnevelés 5.b, 6.c, 8.a, 7.b, 5.c |
Gubán Zsuzsanna | nyelvvizsga előkészítő angol nyelv 7.a |
Győri László | matematika differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 4.b |
Hegyesi Szilvia | történelem differenciált képességfejlesztés 6. évfolyam, magyar differenciált képességfejlesztés 5.b, 6. évfolyam, magyar felvételi előkészítő 8. évfolyam |
Hortörsi Lászlóné | matematika differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 3.a |
Horváth Éva | grafika műhely 3.c, 7.c-8.c |
Janó Viktória | magyar differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 4.c |
Józsáné Barabás Magdolna | matematika differenciált képességfejlesztés 7. évfolyam, matematika felvételi előkészítő 8. évfolyam |
Juhász Béláné | magyar differenciált képességfejlesztés 6.a, 8.b, magyar tehetséggondozás 6.a, magyar felvételi előkészítő 8.b, német nyelvi előkészítő csoport 8.b, könyvtári foglalkozás |
Kelemen Rita | matematika differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnvelés 1.b |
Klamerusz Ilona Mária | matematika differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 4.c |
Kőszeginé Csontos Éva | habilitációs foglalkozás |
Laza Réka | magyar differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 3.b |
Lukács János | grafika műhely 1.c, 2.c, szabadidős tevékenység 2.c |
Majoros Rita | természetismeret differenciált képességfejlesztés 5. évfolyam, földrajz differenciált képességfejlesztés 7. évfolyam, testnevelés 7.s |
Markovics Gabriella | egyéni képességfejlesztés, magyar differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 2.b |
Mázikné Pomázi Ildikó | matematika differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés, 4.a, egyéni képességfejlesztés 4.a, 4.b |
Medve Ilona | szabadidős tevékenység, testnevelés 1.a |
Móró Viktória | egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 1.c |
Nagy Zoltánné | matematika differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 2.a |
Németh Márta | matematika differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 3.c |
Puskásné Hilbert Katalin | magyar differenciált képességfejlesztés 5.c, 6.c |
Rend Izabella | grafika műhely 5.c-6.c |
Sárközi Diána | képességfejlesztés foglalkozás |
Simigláné Kalmár Zsófia | differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 1.c |
Somoskövi Noémi | magyar differenciált képességfejlesztés 7. évfolyam, magyar felvételi előkészítő 8.c, könyvtári foglalkozás |
Sudár Mártonné | matematika differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 2.b |
Szabó Józsefné | tanulószoba 5-8. évfolyam |
Szabóné-Lukács Luca | magyar differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 2.c |
Szabóné Somogyi Gyöngyi | magyar differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 4.b |
Szentgyörgyi Andrea | magyar differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 1.b |
Tabajdi Mária | magyar differenciált képességfejlesztés, egyéni képességfejlesztés, szabadidős tevékenység 3.c |
Tósoki Anita | matematika differenciált képességfejlesztés 6.b-6.c, 7.b, matematika felvételi előkészítő 8. évfolyam |
Tükör Balázs | matematika differenciált képességfejlesztés, szabadidős tevékenység, testnevelés 3.b |
Vári Éva | informatika foglalkozás 1.b, 2.b, 3.b, 4.b |
Veresné Kovács Tünde | angol nyelvi differenciált képességfejlesztés 6.b, 7.b, 7.c |
A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS, TESTMOZGÁS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJA
(Pedagógiai program, 42-43. oldal)
2.7. A mindennapos testnevelés, testmozgás megvalósításának módja, a tanulók fizikai állapotának mérése
Az iskola mindennapos testnevelési órákról szóló programja a helyi lehetőségekből kiinduló, reális, fenntartható célkitűzés, mivel a program iskolánk minden tanulójának egész éven át lehetőséget ad a rendszeres mozgásra. Intézményünkben adottak a személyi és tárgyi feltételek. A program figyelembe veszi a helyben felkínálható iskolán kívüli lehetőségeket is. A mindennapos testnevelésben lehetőség van arra, hogy a tanuláshoz szükséges tulajdonságokat megerősítsük: legyen erős, kitartó, becsületes és szorgalmas, ne legyen fáradékony, bírja a tanulással járó idegi és fizikai terhelést.
Célunk:
- Tanulóinkban felkelteni a rendszeres testmozgás, az egészséges életmód iránti igényt, elsajátíttatni az ehhez szükséges elméleti és gyakorlati tudnivalókat, ismereteket.
- Tudatosítani a tanulókban a saját szervezetük felépítésének és működésének alapfokú tudnivalóit.
A testnevelés, sport segítségével kialakítani a tanulókban a mindennapi élethez szükséges alapvető tulajdonságokat, készségeket: akaraterő, szorgalom, kitartás, becsületesség, szabályok betartása, a társak tisztelete, segítése, a csapatmunka szerepe, az idegi és fizikai állóképesség, az egészséges önbizalom, a céltudatosság stb.
A mindennapos testnevelés tematikáját a testnevelés helyi tantárgyi programja tartalmazza.