TANÓRÁN KÍVÜLI FOGLALKOZÁSOK | |
Foglalkozás vezetője | Foglalkozás megnevezése |
Ábrahám János | 6.a, 7.a, 8.c testnevelés, 5-8. évfolyam asztalitenisz sportkör |
Anderkó Ivett | 4.a magyar differenciált képességfejlesztés, 4.a SZIT, 3.a SZIT |
Aszalayné Sivák Olga | 3.c SZIT |
Bíró Éva | 5-8. évfolyam történelem tehetséggondozás |
Csernákné Németh Julianna | 6.b matematika differenciált képességfejlesztés, 8.b fizika differenciált képességfejlesztés |
Dániel Éva | 3.a magyar differenciált képességfejlesztés, 3.a egyéni képességfejlesztés, 3.a SZIT, 3. évfolyam Magyar Mini Akadémia |
Fási Erika | 2.a testnevelés, 2.a magyar differenciált képességfejlesztés, 2.a matematika differenciált képességfejlesztés, 2.a SZIT |
Gróf András Sándorné | 7.c földrajz differenciált képességfejlesztés, felső tagozatos foci sportkör |
Gubán Zsuzsanna | 8.a angol nyelvvizsga előkészítő |
Győri László | 1.b magyar differenciált képességfejlesztés, 1.b egyéni képességfejlesztés, 1.b SZIT |
Hegyesi Szilvia | 6.b magyar differenciált képességfejlesztés, 6.b történelem differenciált képességfejlesztés, 7.b magyar differenciált képességfejlesztés, 7.b történelem differenciált képességfejlesztés |
Hortörsi Lászlóné | 4.a testnevelés, 4.a matematika differenciált képességfejlesztés, 4.a SZIT, 4. évfolyam Matematika Mini Akadémia |
Janó Viktória | 1.a magyar differenciált képességfejlesztés, 1.a egyéni képességfejlesztés, 1.a SZIT |
Józsáné Barabás Magdolna | 8.a matematika felvételi előkészítő, 8.c matematika felvételi előkészítő |
Kelemen Rita | 2.b testnevelés, 2.b matematika differenciált képességfejlesztés, 2.b SZIT, 2. évfolyam Matematika Mini Akadémia |
Kiss Andrea | 7. évfolyam kémia differenciált képességfejlesztés, 8. évfolyam kémia differenciált képességfejlesztés |
Klamerusz Ilona Mária | 3.c matematika differenciált képességfejlesztés, 3.c SZIT |
Laza Réka | 4.b magyar differenciált képességfejlesztés, 4.b egyéni képességfejlesztés, 4.b SZIT |
Majoros Rita | 5. évfolyam természetismeret differenciált képességfejlesztés, 6. évfolyam természetismeret differenciált képességfejlesztés, 7.b földrajz differenciált képességfejlesztés |
Markovics Gabriella | 3.b differenciált képességfejlesztés, 3.b egyéni képességfejlesztés, 3.b SZIT |
Mázikné Pomázi Ildikó | 3.c matematika differenciált képességfejlesztés, 3.c SZIT |
Medve Ilona Mária | 2.a SZIT |
Móró Viktória | 2.c matematika differenciált képességfejlesztés, 2.c SZIT, 3.b SZIT |
Nagy Dóra | könyvtári foglalkozás |
Nagy Zoltánné | 3.a matematika differenciált képességfejlesztés, 3.a egyéni képességfejlesztés, 3.a SZIT, 3. évfolyam Matematika Mini Akadémia |
Németh Márta | 4.c matematika differenciált képességfejlesztés, 4.c SZIT |
Simigláné Kalmár Zsófia | 2.c magyar differenciált képességfejlesztés, 2.c egyéni képességfejlesztés, 2.c SZIT |
Somogyi Gyöngyi | 1.b matematika differenciált képességfejlesztés, 1.b SZIT |
Somoskövi Noémi | 5.b magyar differenciált képességfejlesztés, 8.b magyar felvételi előkészítő, 8.c magyar felvételi előkészítő, könyvtári foglalkozás |
Sudár Mártonné | 3.c magyar differenciált képességfejlesztés, 3.c egyéni képességfejlesztés, 3.c SZIT |
Szentgyörgyi Andrea | 2.b magyar differenciált képességfejlesztés, 2.b egyéni képességfejlesztés, 2.b SZIT, 2. évfolyam Magyar Mini Akadémia |
Tabajdi Mária Andrea | 4.c magyar differenciált képességfejlesztés, 4.c egyéni képességfejlesztés, 2.a egyéni képességfejlesztés, 4.a egyéni képességfejlesztés, 4.c SZIT, 4. évfolyam Magyar Mini Akadémia |
Tibai Lászlóné | 8.a magyar differenciált képességfejlesztés, 8.a magyar felvételi előkészítő |
Tósoki Anita | 5.b matematika differenciált képességfejlesztés, 6.a matematika differenciált képességfejlesztés, 7.b, 7.c matematika differenciált képességfejlesztés, 8.b matematika felvételi előkészítő |
Tükör Balázs | 4.b matematika differenciált képességfejlesztés, 4.b egyéni fejlesztés, 4.b SZIT, 3.b SZIT, kiskórus |
Vári Éva | 2.b informatika szakkör, 5.a matematika differenciált képességfejlesztés |
A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS, TESTMOZGÁS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK MÓDJA
(Pedagógiai program, 42-43. oldal)
2.7. A mindennapos testnevelés, testmozgás megvalósításának módja, a tanulók fizikai állapotának mérése
Az iskola mindennapos testnevelési órákról szóló programja a helyi lehetőségekből kiinduló, reális, fenntartható célkitűzés, mivel a program iskolánk minden tanulójának egész éven át lehetőséget ad a rendszeres mozgásra. Intézményünkben adottak a személyi és tárgyi feltételek. A program figyelembe veszi a helyben felkínálható iskolán kívüli lehetőségeket is. A mindennapos testnevelésben lehetőség van arra, hogy a tanuláshoz szükséges tulajdonságokat megerősítsük: legyen erős, kitartó, becsületes és szorgalmas, ne legyen fáradékony, bírja a tanulással járó idegi és fizikai terhelést.
Célunk:
- Tanulóinkban felkelteni a rendszeres testmozgás, az egészséges életmód iránti igényt, elsajátíttatni az ehhez szükséges elméleti és gyakorlati tudnivalókat, ismereteket.
- Tudatosítani a tanulókban a saját szervezetük felépítésének és működésének alapfokú tudnivalóit.
A testnevelés, sport segítségével kialakítani a tanulókban a mindennapi élethez szükséges alapvető tulajdonságokat, készségeket: akaraterő, szorgalom, kitartás, becsületesség, szabályok betartása, a társak tisztelete, segítése, a csapatmunka szerepe, az idegi és fizikai állóképesség, az egészséges önbizalom, a céltudatosság stb.
A mindennapos testnevelés tematikáját a testnevelés helyi tantárgyi programja tartalmazza.