BEIRATKOZÁS A 2020-2021. TANÉVRE
Tisztelt Szülők!
Az alábbiakban tájékoztatjuk Önöket arról,
hogyan tudják gyermeküket a Dunaújvárosi Arany János Általános Iskolába beiratni.
A beiratkozás az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III.25.) EMMI határozata alapján történik.
A határozat itt olvasható: EMMI rendelet
Amennyiben Ön a gyermekét iskolánkba szeretné beiratni, kérjük, nézze át a beiratási címlistát, melyből kiderül,
hogy körzetünkön kívül, vagy körzetünkön belül laknak-e.
A címlista itt olvasható: címlista
A beiratkozás ideje: 2020. április 6. – 2020. május 15.
- szakasz: 2020. április 6. – 2020. április 24. között. A rendelet szerint a nem körzetes tanulók jelentkezése.
- szakasz: 2020. április 28. – 2020. május 15. között. A rendelet szerint a körzetes tanulók jelentkezése.
Mindkét szakaszban várjuk a jelentkezéseket, azonban szeretnénk, ha április 24-ig minden iskolánkba jelentkező gyermek
beiratkozása megtörténne.
A nem körzetes tanulók beiratkozása április 24-én lezárul, a felvételi döntésről április 27-ig kapnak értesítést.
A végleges felvételi lista lezárása és a határozatok megküldése május 21-ig történik meg.
Fontos tudni, hogy az intézménybe való felvétel nem jelentkezési sorrend alapján történik.
A beiratáshoz szükséges a gyermek oktatási azonosítója, melyet az óvoda biztosít az Önök részére a dunaujovoda@gmail.com email címen, vagy a 06-25-423-211-es telefonszámon.
A beiratáshoz szükséges dokumentumok:
- Jelentkezési lap
- 1. Dokumentum: A gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány (születési anyakönyvi kivonat)
- 2. Dokumentum: A gyermek nevére kiállított lakcímkártya
- 3. Dokumentum: A gyermek nevére kiállított TAJ kártya
- 1. Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról
- 2. Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan
- 3. Nyilatkozat a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatban
A jelentkezés módjai:
- Online jelentkezés
– az iskola email címén aranyjanosisk@gmail.com
A honlapon található jelentkezési lapot ki kell tölteni, melyen a választott osztályt is meg kell adni.
A jelentkezési lapot és a szükséges dokumentumok, nyilatkozatok másolatát az iskola email címére kell elküldeni.
– a KRÉTA rendszeren keresztül http://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap
Lépések:
Belépés és regisztráció.
A felület útmutatásai lapján történő kitöltés (intézmény kiválasztása a keresőből, majd a tagozat kiválasztása az angol nyelvi, és a vizuális kultúra emelt szint esetében, végül a tanuló adatainak beírása).
A lépések végig vitelét követően beküldés.
A közlemény rovatba kérjük, tüntessék fel, hogy melyik osztályt választják.
Az elektronikus jelentkezések szülői kezeléséről részletes útmutatót olvashatnak a KRÉTA Tudásbázis alábbi oldalán: http://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageld=17761106
2. Személyes ügyintézés
Csak abban az esetben javasolt, ha nem biztosított az online jelentkezéshez szükséges eszköz!
A járványügyi intézkedések betartása érdekében kérjük, hogy a személyes ügyintézéshez előzetesen a 06-25-437-625-ös
telefonszámon 8:00-12:00 óra között időpontot egyeztetni szíveskedjenek!
A személyes ügyintézés – mely csak a papírok leadására korlátozódik – 2020. április 15-től naponta 9.00-15.00 óráig történik.
A megbeszélt időpontban történő megjelenés esetén magukkal kell hozni a szükséges dokumentumok másolatát. Az iskola portáján megtalálják a szükséges nyilatkozatokat, melyeket a portán ki kell tölteni. A dokumentum másolatokat és a kitöltött nyilatkozatokat zárt borítékba téve a titkárságon adhatják le.
FIGYELEM! A tavaszi szünet ideje alatt (április 9 – 14.) telefonos bejelentkezésre és személyes ügyintézésre nincs lehetőség!
Sok szeretettel várjuk leendő elsőseink jelentkezését!
Iskolavezetés
A beiratkozáshoz szükséges letölthető dokumentumok itt találhatók: